Top5Wednesday: Könyvek, amikre már csak 2019-ben kerül sor



Hello People!

Ezúttal még a megszokottan szörnyű bevezetési szövegemet sem tudtam hozni, mivel a téma eléggé magától értetődő.
S bár egészen sok könyv van, amit már csak az elkövetkezendő évben fogok elolvasni, de szerkesztettem egy kis listát az előnyt élvezőkről. 


1. Gail Carriger: Blameless - Szégyentelen (Napernyő Prtoketorátus 3.)
(ezúttal sikrült helyesen leírni a sorozat címét)
Én igazán nagyon kedevelem ezt a sorozatot, tekintve, hogy steampunk-paranormális, kicsit romantikus és elképesztőn szórakozató. Viszont annyira random, hogy csak kis mértékekben, szünetekkel tudom olvasni. (Bár tervezem, hogy majd egyszer újraolvasom a teljes sorozatot egészben, just to see.)
Mindenesetre tűkön ülök, hogy megtudjam, mi lesz Alexiával és Lord Macconnal, tekintve a második kötet befejezését. 

2. Lyndsay Faye: Jane Steele
Eme könyv egy Jane Eyre-átirat, ahol a főhősnő egy sorozatgyilkos. De mivel én decemberben olvastam újra A lowooodi árvát, így ezt a könyvet akkor fogom majd elővenni, ha nagyon hiányolom a sztorit. 




3. . Imre Viktória Anna: Kísértés Rt.
Erre a könyvre legelőször a borítója miatt figyeltem fel. Meg főleg a neve miatt. Aztán a fülszöveget elolvasva nem bírtam rájönni, konkrétan mi a jó égről szólhat ez a könyv. Szóval most ott tartok, hogy roppantmód érdekel, már csak az iszonyatosan aranyos kis illusztrációk miatt is.


4. On Sai: Esővágy
Őszintén bevallva, ezt a könyvet én egy novella miatt vettem meg, amiben csalódtam (illetve megvolt az a negatív WTF érzés is), úgyhogy tovább már csakazértsem jutottam. Mindazonáltal azért még szeretném befejezni, tekintvén, hogy mind a borító, mind az illusztrációk gyönyörűek (lehet, hogy titkon illusztrációmániás vagyok?), illetve még reménykedem, hogy találok benne valami számomra tetszetőset. 


5.  Szécsi Noémi - Géra Eleonóra: A modern budapesti úrinő 
(1914 - 1939)
Karácsonyi szerzeményeim egyik darabja. A könyv íróinak Facebook-oldalát követem már egy ideje, így mindképpen kíváncsi vagyok magára az írásra is.


Instagram: missmadhatter1813
Pinterest: Lucy
Moly: Miss_MadHatter
WeHeartIt:  The Antiparty Girl

Wattpad: the_mad_bookqueen (itt meghagytam az eredeti nevet haha)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések