Top5Wednesday: Sorozatok, amelyeket elkezdtem, de lehet, hogy nem fogok befejezni

Még mindig én vagyok a rövid címek királynője.
 Mint azt sokan tudjátok a Molyon az olvasmánylistára kattintva meg tudjátok nézni, hogy hány sorozatba kezdtetek bele eddigi könyvmolyságotok alatt. S bár én általában szeretni szoktam az általam olvasott regényeket, mégis akad egy pár sorozat, amelyet már idő-, energia- és kedvhiány miatt nem fogok befejezni.


1. A fiúk, akiket valaha szerettem
Bevallom, engem ebben a trilgiában a borítók, na meg a pozitív vélemények fogtak meg, és kissé csalódnom kellett. Még mindig nem mondom azt, hogy rossz, mert végő soron elment, de közel sem kötött le annyira, hogy a folytatásokat is elolvassam.


2. Bexi-sorozat
Ebből a sorozatból én mindig évente olvasok el egy, vagy két részt, ami sajnos ékes bizonyítéka a ténynek, miszerint nem kifejezetten érdekel. S bár a listában felsorolt sorozatok közül még ennek a folytatására látom a legnagyobb esélyt, de az sem a közeljövőben fog bekövetkezni.


3. Párválasztó
A bit overhyped. Eme szavakkal jellemezném személyes véleményemet a Párválasztó sorozatról. Sajnálom, tudom, hogy sokan szeretik, de engem valahogy nem fogott meg. Nem tetszett a rideg, mesterkélt világ, amelyet az író teremtett, valamint a főszereplőt is zavatónak éreztem helyenként.


4. Bridget Jones's Diaries
Folytatni fogom a sorozatot, de befejezni nem. Ezt biztosan tudom. Illetve ha csinálnak filmet az utolsó részről  (már ha egyáltalán ez az utolsó), azt sem fogom megtekinteni. (Aki olvasott spoileres értékelést, tudja miről beszélek.)


5. Rubin pöttyös könyvek
És mivel elfogytam a rendes, összefüggő könyvsorozatokból, íme egy kiadói példány. Én eddig egy darab RP könyvet olvastam életemben, amikor rájöttem, elég lesz az nekem. Csupáncsak egy másik regény van közülök, ami valamennyire érdekel, a Velünk véget ér.

Instagram: @the_mad_bookqueen
Pinterest: Miss MadHatter
Moly: @the_mad_book_queen13
WeHeartIt: The Antiparty Girl
Wattapd: @the_mad_bookqueen



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések