50 kérdés book tag

created by HunHowrse Layout Generator on 2019-03-10 20:45:58
Avagy nézzük, 50 kérdésből hányat nem tudok megválaszolni.

1. Melyik szereplőnek van a legjobb stílusa?
Sok karakterrel találkoztam már, akiknek jó beszólásaik voltak, így nem tudok egyet is kiemelni. (egyébként 

2. A könyves szerelme(i)d?
Haha. Hahaha. Aki ismer, az biztosan tudja. Egyébként a válasz természetesen Mr. Darcy.
(fangirling)

3. Valaha szeretett szereplő, akit mostanában kezdesz megutálni?
Nem nagyon szeretem változtatgatni a véleméynet, pláne könyves karakterekkel kapcsolatban, de talán Cortez az a Szent Johanna Gimiből, akiért régen eléggé odavoltam, ma viszont nem találnám szimpatikusnak. 

4. Legnagyobb, leghosszabb könyv a polcodon?
Az Outlander első része. 

5. A legnehezebb könyv a polcodon?
Nem mértem még le őket.

6. Vannak könyves posztereid?
Nincsenek, de majd tervezek nyomtatni. Valamint már idézetes falmatricákat is kinéztem Wishen.

7. Vannak könyves ékszereid?
Ezek sincsenek, de szintén csak néztem már ilyeneket.

8. OTP-d? (One true Paring, vagyis egy olyan könyves páros, aki a történetben nem jött össze, pedig passzolnának)
Tehát lényegében shipem? Azt hiszem nincs ilyen. 

9. Kedvenc könyvsorozatod?
Több is van, és nem rangsorolnám, mivel mindig a hangulatomtól függ, hogy éppen melyik a kedvencem. 

10. Kedvenc filmadaptáció-betétdalod?
A Büszkeség és balítélet 2005-ös betétdalának elején lévő dal. Egészen egyszerű zongorajáték, de meseszép. (Szívesen megtanulnám játszani, de nem hinném, hogy jól menne.)

11. Egy könyv/történet, aminél azt kívánod, bárcsak folytatódna?
Húúúha... Alapvetően ilyen téren picit mániákus vagyok, mert a nagyon-nagyon-nagyon lezárt végeket szeretem. Szóval random egy könyv, aminek kéne valami folytatás, vagy legalábbis egy epilógus: Shannon Hale: Austenland-Vakáció Mr. Darcyval

12. Kedvenc egykötetes könyv?
Mindkét kedvenc könyvem egy kötetből áll. Szóval Büszkeség és balítélet és Jane Eyre.

13. Mióta olvasol?
Amióta csak megtanultam. Ami azt jelenti, hogy körülbelül 6 és háromnegyed éves koromtól kezdve. 

14. Melyik Roxforti házba tartozol?
Mivel nem olvastam a Harry Pottert, így nagyon nem tudom, de egy gyors keresés eredménye alapján talán a Mardekárt választanám.

15. Mit keresel egy könyven?
Húúú... Jó karaktereket, humort és iszonyatosan lovely (ezt nem tudom másként megfogalmazni) szerelmi szálat.

16. Kedvenc idézeted?
"Imagination is the only weapon in the war against the reality." Vagyis a képzelet az egyetlen fegyver a valóság elleni harcban. Az Alice Csodaországban-ból.

17. Kedvenc iró(nő)d?
I'm a Janeite.

18. Kedvenc borítód?
Nem hizsem, hogy képes lennék erre válaszolni.

19. Akciódús vagy Romantikus?
Abszolút romantikus, Igen, ez van. Persze az sem jó, ha konkrétan nincs cselekménye, de nekem a szerelmi szálak igenis fontosak a könyvekben.

20. Hova mész, ha valami szomorú történik az egyik könyvedben?
Sehova. Általában tovább olvasom. iMiért, van olyan ember, akinek van külön könyvek-miatt-szomorkodós helye?)

21. Mennyi ideig tart elolvasnod egy könyvet?
Kifejezetten slow-readernek tartom magam, szóval van, hogy hetekbe telik befejezni egy átlagos hosszúságú történetet.

22. Mennyi ideig gyászolsz egy könyvet?
Ez sok mindentől függ.

23. Legkevésbé kedvenc könyved?
Hirtelen nem jut eszembe semmi, ami nagyon nem tetszett volna,

24. Pozitív dolgok egy szereplőben?
Először is: én általában női főszereplővel rendelkező könyveket olvasok, szóval...
Női főszereplő: először is legyen értelmes, ne kreáljon problémákat, ne drámázza a túl a helyzeteket. Humoros, magabiztos. És ne legyen passzív.
Férfi főszereplőnél imádom az elsőre túl büszkének tűnő, de valójában kedves és romantikus, introvertált karaktereket.

25. Negatív dolgok egy szereplőben?
Ha folyamatosan magát sajnáltatja.

26. Miért kezdtél el blogolni?
Mert a körülöttem lévő emberek kezdték unni, hogy folyamatosan a könyvekről beszéltem...

27. Félelmetes könyv?
Kiskoromban még az Ollókezű Edward c. fimtől is féltem, s mivel most sem vagyok sokkalta bátrabb, ezt inkább passzolnám.

28. A legutóbbi könyv, ami megsiratott? Eddig egyedül a Geek Girl sorozat 3. részén tudtam meghatódni.



29. A legutóbbi könyv, amit 5 csillagra értékeltél? Szokásom kifejezetten jószívűen értékelni, de a legutóbbi 5 csillagot az SZJG-re adtam.



30. Kedvenc könyvcímed? Ez egy annyira jó kérdés és én mégsem tudom megválaszolni.



31. A legutóbbi könyv, amit olvastál?

A bejegyzés írásakor a Kisasszonyokat olvasom, előtte pedig a No és ént fejeztem be. 



32. Mit olvasol éppen? Ezt már előző kérdésben letudtam.



33. A legutóbbi filmadaptáció, amit láttál? Ha képregény-adaptáció is ér, akkor Kingsman 1., ha nem, akkor Suszter, szabó, baka, kém.
34. Egy szereplő, akivel mindig is beszélni akartál? Ebből olyan nagyon sok van! (Rendezhetnék egy fikcionális teapartit)




35. Egy író, akivel mindig is beszélni akartál? Jane Austen. 36. Kedvenc olvasós nasi? Csokidarabkás keksz^^


37. Egy könyves világ, amiben szívesen élnél? Bármelyik Jane Austen-regény. Imádnék abban a korban élni.
38. Egy könyves világ, amiben NEM szívesen élnél? Életem 2 disztópiája közül Az Ékkőben abszolút nem élnék szívesen. 39. A legutóbbi alkalom, amikor megszagoltál egy könyvet? Őszintén? Nem szeretem az új könyvek illatát, a régiéket viszont igen. De sajnos nem tartom számon, hogy mikor szagolom meg őket. 40. Furcsa veszekedések a könyvekben? Inkább furcsa veszekedések könyvekkel. Meg az íróikkal. 41. Kedvenc romantikus könyv? Mindkét kedvenc könyvem romantikus, so.... 42. Írsz? Még nem. (insert cliffhanger)
43. Kedvenc varázstárgy? Még mindig nem olvastam a Harry Pottert. De amúgy horcrux.) 44. Quidditch posztod? Same answer 45. Egy zene, amiről egy könyv jut eszedbe? Ebből egy jó hosszú listám van. 46. Kedvenc könyves közösségi oldal? Moly.hu 47. Használod? A fél életemet ott töltöm. 48. Kedvenc Fandom? Ha ez alatt a legtöbbet használtat/látogatottat értik, akkor Kinsgman fandom. (igaz ez ne könyv, de whatever...). A tumblr-öm valószínűleg sírva fog menekülni, ha meglátja még egyszer az öltönyben verekedő Colin Firth-öt. 49. Hány könyved van? A gyerekkönyvek nélkül 130. Instagram: @missmadhatter1813 Moly: Miss_Madhatter Snitt: miss_madhatter WeHeartIt: The Antiparty Girl Wattpad: the_mad_book_queen Pinterest: Lucy


A bemutató kódolása a HunHowrse weboldal layout generátorával készült.
A bemutató kódolása a HunHowrse weboldal Layout Generátorával készült

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések