Újévi Book Tag

Mivel súlyos kudarcot vallott az évösszegzésre való kísérletem (egyébként tervem ezt egy megkésett molyos karc formájában még lebonyolítani, de bejegyzést semiképp nem tudtam összehozni a témában), így arra jutottam, érdemes lenne egy book taggel megtervezni a 2019-es éevemet olvasás terén.

1. Egy író, akitől még nem elolvastál, de idén szeretnél
YA irodalomból Cassandra Clare, történelmi regények közül Budai Lotti írásaiból tervezek választani minnél hamarabb, de mindenekelőtt a Brontё nővérek munkásságát szeretném jobban megismeni, de ez amúgy nem is teljesen helyes válasz a kérdésre.

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni
Haha. Nem én lennék, ha tudnék választani egyet. (Szóval ide lazán beillesztem a 43 könyvet tartalmazó várólistámat, meg egy eszelős vigyort.)

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni
Charlotte Brontë-tól Az angoltanár, valamint Anne Brontë-tól a Wildfell asszonya van most leginkább tervben.

4. Egy könyv amit szeretnél újraolvasni
A helyzet az, hogy én nem igazán szoktam tervezetten újraolvasni, sokkal inkább jellemző rám a belelapozgatós módszer, szóval fogalmam sincs és valószínűleg nem is lesz. (Egyébként is mindent olyan hirtelen és szeszélyesen csinálok, miért pont a könyvek lennének ezalól kivételek?)

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és mindenképpen el akarod olvasni (végre...)
A helyzet az, hogy az én kis (képzeletbeli és virtuális) várólistá(im) legrégebben várakozó tagja a Ready Player One, ugyanakkor ezt annyira iszonyatosan nem akatom elolvasni, szóval akkor legyen a Szelídíts meg! Róbert Katalintól, ami a második legrégebbi jelentkező.

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél erre az évre
Egyértelműen az Outlandert mondanám, ami (ha eljutok odáig, hogy megvegyem) valószínűséggel életem eddigi leghosszabb olvasmánya lesz.

7. Egy író, akitől már olvastál, de idén is szeretnél
Bár már az első kérdésben is említettem, de akkor ide külön megemltem Charlotte Brontët.

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni az idén?
Elnézést, de ez mégis milyen kérdés? Hát persze, hogy az összes😀

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2019-ben fogsz
Mindkét kategóriában vannak jelöltjeim, de ha nagyon muszáj olyat választani, ahol a kezdést és a befejezést is várhatóan erre az évre teszem, akkor legyen A halál szépséges szolgálólányai, bár ez sem biztos.

10. Egy megkedvelt sorozat, amit be fogsz fejezni 2019-ben
Én a Napernyő Protektorátust tervezem, de ez a kiadón múlik (hallod, Könyvmolyképző?). viszont amire legnagyobb esélyt látok az az Anna és a francia csók. (Illetve a Bexit is illene, amivel már legalább 2, ha nem 4 éve szenvedek. (Gyanítom, hogy 4.)

11. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel?
Mivel én könyvek terén is túlzottan magabiztos vagyok (ami egy udvarias kifejezés az egészségesen nagyképűre), így először a 100-at terveztem. Ami főleg praktikus, tekintve, hogy idén 57-et sikerült elolvasni.

12. Bármilyen egyéb célkitűzés?
Erről már van külön bejegyzés (nézd meg itt😊), szóval most külön nem is részletezném.

A bejegyzést egyébként a Pergamenre hányt szavak csatorna videójában láttam, az én kihívottam pedig Schildkröte .

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések