Kívánságlistám a Claire's-ből

Amikor Budapesten voltam felfedeztem álmaim boltját: a Claire's-t! Őszintén szólva ez a hely abszolút hozzám illik, minden pusheenos, unikornisos és rózsaszín! Gyorsan a honlapról össze is gyűjtöttem pár, nekem tetsző dolgot, szóval most ez következik!

Cuki kézfertőtlenítő


A kézfertőtlenítőket mindig is szerettem, mert praktikusak és gyorsak. Viszont azt fel nem tudtam fogni, hogy miért csak azokba a csúnya műanyag flakonokban tartják. Hát ennek a drágának egy édes, pompomos szilikon "tokja" is van!☺


Virágos cicafül hajráf
Hát nem édes? Amikor múltkor a normál boltban voltam, azonnal kiszemeltem egy ehhez hasonló kincset. A megvevésére sajnos nem került sor, de majd mindenképpen szeretném lehetőleg őt! ❤❤❤☺☺☺☺☺


Világító körömlakk

Ehhez már tényleg nincs semmi hozzáfűzni valóm. Világító, pink körömlakk? No comment. ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺


Pusheen párna

Nemsokára át szeretném rendezni a szobámat, és most keresem a szebbnél szebb díszítéseket. És hát Pusheen tuti be kell majd csempésznem!


Nyuszihercegnős alvómaszk

Egy alvómaszk különösen osztálykiránduláson vagy pizsipartin lehet jó. Csak felveszed, és már nyugodtan tudsz aludni, nincsenek zavaró fények. Ez a cuki nyulas minta pedig garantáltan vicces és szuper lesz!❤❤☺


Menő, elegáns-csajos sminktáska

Olyan gyönyörű! Komolyan egyszerre csajos és elegáns (megjegyzem a Claire's-ben nem egyszerű találni). Tárolhatod benne a sminkjeidet, de akár a titkos kis apróságaidat is.


Pihe-puha kék hajpánt

Már tavaly is akartam egy hajpántot, csak akkor nem találtam ilyen jót. Ez viszont tökéletes, nekem nagyon tetszik! ☺☺☺


Lila beauty blender

Ebben nincs semmi érdekes, csak egy sima blender. Azért a szép lila színért jár neki a jó pont. ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺✌✌✌✌✌


Műszempillák

Megint csak egy átlagos dolog. Szerettem volna kipróbálni a műszempillát, ennyi.


Pandás fejhallgató

Utoljára még egy cukiságbomba. Elképesztően édes ez a fejhallgató, de a boltban, ahol néztem, volt olyan is, aminek a rögzítő részén cicafüle voltak!☺☺❤❤


Legközelebb találkozunk

Pusheen Girl












  






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések