Helló, kedvenc dolgaim!

Sziasztok, csajok! Terméktesztet még nem csináltam (sem itt, sem a másik blogomon), de úgy gondoltam, belevágok! Ja, és előre is sorry, ha rossz a képminőség :(.

Holly Smale: A lány, akit senki sem vett észre (Geek Girl-sorozat 1.)


 Egyik kedvenc könyvem, nagyon tetszik :). A sztori egy Harriet Manners nevű angol lányról szól, aki tök stréber (na igen, ebben hasonlít rám...), de egy véletlen folytán felfedezi egy híres modellügynökség. Választania kell, hogy marad-e a régi, átlagos életében, ahol nem volt népszerű, vagy inkább a csillogó modellvilágot választja, és hazudik a legjobb barátnőjének, de még a mostoha anyjának is. Szerintem nagyon szórakoztató és klassz. Mondjuk van benne pár tudományos szó, de ez nem baj, legfeljebb kiguglizod :). Értelemszerűen könyvesboltokban lehet kapni.itt találod meg



Lush Blackberry fürdőbomba

Térjünk is át a sminkes-kozmetikumos világba. Az első ilyen kedvencem egy fürdőbomba a Lushtól. A Lush amúgy is a kedvenc kozmetikai márkám, ez pedig egy szuper termék. Vízben még nem próbáltam, de más lushos fürdőbombák nekem tökéletesen beváltak, szóval ehhez a drágához is nagy reményeket fűzök :). Nem porzik, ami egy jó pont, szép színe és csodás illata van. Lush szakboltokban, és lush vebáruházban lehet venni. itt találod





Lush Rose Jam Bubbleroon habfürdő

Íme, itt egy csodás habfürdő. Ez egyébként elég érdekes fogású, mert olajos, azt hiszed, hogy lehet gyúrni, pedig nem. Szuperül néz ki, nekem leginkább egy elfuserált macaronra hajaz :). Apró csillámkák vannak a tetején, és fantasztikus rózsaillatot áraszt. Ezt sem próbáltam még , de nagy reményeket fűzök hozzá. itt találod meg









Mopszos szájfény a Claire's-ből 

Jó, ehhez sok hozzáfűzni valóm nincs, csak annyi hogy irtó cuki! De most komolyan, van aranyosabb dolog egy adag fincsi epres szájfénynél mopszos (hangsúlyozom MOPSZOS) csomagolásban?! Hát persze, hogy nem! Amúgy a szájfény tényleg nagyon fincsi illatú, és színtelen is, (persze csillogni csillog:) ) szóval suliba is tökéletes, A felvivéséhez használj ajakecsetet. Jó mondjuk annyi negatívuma van, hogy kicsit kiszárítja a szádat, de ezt egy színtelen-szagtalan ajakápolóval meg lehet oldani. 




Ennyi volt, legközelebb talizunk

PushennGirl









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések