Home Decor, avagy mit lehet szerezni 5000 forint alatt

Helló! Már rég terveztem egy home decor bejegyzést, szóval most itt vanrá az idő. Összeszedtem a neten "pár" dolgot ötezer forint alatt, amivel fantasztikusan fel lehet dobni a legegyszerűbb szobát is. A dologoknak mind cuki, csajos hangulata lesz, így nem csak a téli időszakban, hanem egész évben is az egész évben díszíthetik a szobát! 😊

Rizspapír lámpabúra JYSK, 500 ft
Ezzel a szuperolcsó lámpabúrával könnyedén fel lehet dobni bármelyik szobát. Hagyhatod original fehéren, de akár be is festheted. Pinteresten rengeteg ötletet találhatsz, amivel könnyen felújíthatod. Nekem leginkább a tollas változat tetszik, hiszen ezzel a technikával vidám, csajos és extrém külsőt adhatsz neki. igyelj arra, hogy a tollak felragasztásánál ne nyomódjon a búra. Én szívem szerint ragasztópisztolyt használnék hozzá, de biztos van valami speciálisabb változat is (bár én még nem láttam madártoll-rizspapír ragasztót👽).

 


















Művirág tartóban JYSK, 600 forint/darab

Na jó, tudom, hogy nem igazi... De az olyan típusú emebereknek, mint én, igenis jó a művirág. Tekintve, hogy az én virágaim (most kaktuszt nevelek, szerencsére ők igen jól bírják a strapát) üvöltve menekülnének el, ha tudnának. Szóval szerintem ez egy tök jó üzlet, mert tartóstul-mindenestül kerül ennyibe és szép, minimalista dísze lehet a szobának.

Párna JYSK, 2990 forint

Imádom ezt a cuki párnát, mert nagyon minimalista és gyönyörű a színe. Ráadásul az a kapcsos valami is a végén aranyos, kicsit vintage hangulata lesz tőle az egésznek.

Párna JYSK, 3990 forint
Óóóó, ez az álompárnám. Annyira puha és szőrös... És fantasztikus ez a szín. Emelett egyébként kapaható egy csodás pasztelltürkiz árnyalatban is, azt is érdemes megnézni.🐱

Feliratos óra JYSK, 2500 forint


Egyszerre óra és felirat, kell ennél több? Amúgy érdemes megfigyelni az óra szuper vintage számlapját és a mutatót, is.

Bagylos szilikon ébresztő butopea.com (korábban bútoraim.hu), 4490 forintról 700
Már régóta szemeztem ezzel a cuki baglyos órával, de túl drágának találtam. Most viszont eszméletlenül akciós! Kár, hogy már nincs pink változat, de ez a kék is szép. Ha imádod a baglyokat, akkor ezt kötelező megrendelned (vagy megvenned, amennyiben velem ellentétben tudod, hol van a butopea/bútoraim boltja😉)!

Világító? villanykörte butopea.com, 2490 forint
Úristen! Most mennyire gyönyörű már ez? Szerintem csodás: egyszerre minimalista és különleges. Állítólag világít is, de fogalmam sincs hogyan/hol.

Színváltós unikornis bögre Best Stuff, 2290 forint
Igaz, hogy ez nem kötődik teljesen a lakbercuccokhoz, de kit érdekel? Akkor is csodás! A technikája amúgy csak az, hogy forró vizet kell beletölteni, és akkor  fokozatosan átalakul erre a csodás, szivárványos mintára.

Unikornis színváltós dekorlámpa Best Stuff, 1990 forint

Ugyan világítani annyira nem lehet vele, de hát kit érdekele, amikor ennyire cukin néz ki! Lekapcsolva fehér, felkapcsolva pedig az alábbi négy színt váltogatja. Egyszerűen csodálatos!

Fánk párna Best Stuff, 2990 forint
Bocsánat, hogy nem tudtam levenni a feliratot, a valóságban az nincs ott. A lényeg a lényeg. ez a párna annyira élethű, hogy komolyan megéhezik tőle az ember. A Best Stuff weboldalon volt még több fél változatban is (például pizzásban).

Üveg geometrikus falóra butopea.com, 1990 forint

Tudom, tudom elég lesz már a falióráknból, de most komolyan, nézzétek meg. Hát nem szép? Ráadásul most tök olcsó, szerintem érdems rá lecsapni.

Felírós tábla betűkkel JYSK, 4290 forint

Mostanában több helyen is lehet látni ezeket a háromsoros, felírós táblákat, ahol az adott betűmatricákkal ki tudod dekorálni a táblácskát. Szerintem nagyon édes, egyaránt alakalmas motivációs idézetek, saját beszólások és fontos teendők "alkotására" is.

Könyvdoboz butopea.com, 990 forint
Egy zseniális trükk, hogy hogyan rejtsd el a naplódat. Egyszerűen tedd bele ebbe a dobozba, rakd fel a polcra és ennyi! Ráadásul ennivaló retró mintája van és a belseje is csodaszép.

Gömbös égősor butope.com, 1990 forint

Ezek a pici, cuki kis labdácskák mindenhova vidám és amerikai-tiniszoba hangulatot varázsolnak. Eredetileg a cottonballights.hu hozta be őket Magyarországra, de mára már mindenhol elterjedtek. A butope.comon remek áron lehet kapni, és emelett az aranyos rózsaszín verzió mellett még vannak más színek is.

Mécsestartó butopea.com, 1290 forint
Színtén egy csodás minimalista-de-művészi darab. Szerintem az összegyűrt papírra hasonlít leginkább, természetesen csodás fehér-arany kiadásban. Ráadásul nem csak mécsest, hanem egyéb apróságokat (például ékszereket) is lehet benne tárolni.

Ecset-, mécses- vagy ceruzatartó JYSK, 500 forint
Ezt a kis szépséget először Aviana Rahl-nál láttam, akkor teljesen belelkesedtem és kutatásra indultam. Kisvártatva meg is leltem a JYSK webáruházában, leakciózva. Nekem inkább az ezüstös verzió tetszik, és teljesen multifunkciós:lehet bele bármi tenni konkrétan. Én leginkább az ecseteim tárolására használnám, most a nesszeszremben búslakodnak.

Madárkás mécsestartó-szerűség JYSK, 2290 forint
És végezetül egy igazi cukiság: madárkás mécsestartó (vagy valami hasonló). Krémszínű és szuper vintage. Ja és az a madár ennivaló (persze nem szószerint😏).

Remélem, hogy tetszett!

Nézd meg a Facebook oldalt: The Unicorn LifeStyle Blog
Kövess Instán: @catprincess12

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések