Könyves TAG???

Helló! Eddig ezen a blogon csak nagyon csajos beauty, lifestyle, stb. jellegű posztok voltak, de! Én mindig is szerettem volna könyves bejegyzéseket is feltenni, így úgy döntöttem, hogy mától fogva ilyen jellegű posztok is lesznek. Szóval jöjjön is először egy book tag😊.

Könyfüggők problémái Book Tag

1. Van kismillió olvasatlan könyved. Hogyan döntöd el, hogy mit olvasol el legközelebb?

Hát, leginkább az alapján, hogy melyik érdekel a legjobban. Szóval, hogy ha mondjuk karácsonyra kapok egy csomó könyvet (mint most is 😁), akkor azzal kezdem, amit a legjobbnak találok, vagy amit a legjobban vártam.

2. Már elolvastad egy könyv felét, de nem tetszik. Folytatod?

Hááát... Ilyenkor van az, hogy "majd egyszer kiolvasom" kijelentéssel visszakerül a polcra.(Amúgy az esetek kilencven százalékában nem kerül rájuk többé sor.)

3. Közeledik az év vége, de te még nem olvastál el annyi könyvet, amennyit szerettél volna. Mit teszel?

Szerintem semmit. Bár ez a lista-fellálítgatás nagyon rám vall (szerintem jövőre fogok is ilyet csinálni), de nem hiszem, hogy kétségbe esnék. (De.) Max. a másik évre többet terveznék be. 

4. Egy könyvsorozatnak, amit imádsz, nem egyeznek a borítói. Hogyan reagálsz?

Mégis ki az az elvetemült ember, aki másféle borítót tervez egy sorozaton belül egyes könyveknek????????? (#megőrültem)  Ha más kiadásúak, akkor persze nem csinálok belőle problémát. 😃

5. Minden ismerősöd imád egy könyvet, amit te gyűlölsz. Kit állítasz a "saját oldadra"?

Szerintem mindenki olyan könyvet olvas és szeret, amilyet csak akar. Szóval senkit.

6. Nyilvános helyen olvasol, és annyira felzaklat egy könyv, hogy sírva fakadsz. Mit teszel??

Az attól függ. Szerintem semmit. (Ezek a fantasztikusan bőbeszédű válaszok...)

7. Könyvnek, amit nagyon szeretsz, megkapod a folytatását, de nem emlékszel az előző részekre. Mit teszel?

Ez pont aktuális kérdés, pont most jártam így a Bexi-sorozattal. Amúgy elég jó az emlékezetem (és szerény is vagyok😆😆) , szóval annyira nem volt zaravó, de szerintem letöltöm majd PDF-ben a telómra, és újraolvasom a kedvenc részeimet. 

8. Nem akarod kölcsönadni a könyvedet senkinek. Hogy utasítod vissza a kérést?

Ez tuti nem fordulhat elő velem, mert imádok könyvet kölcsönadni, hiszen így "szerzek" egy újabb embert, akivel tudok róla beszélgetni. 😃.

9. A hónapban már öt könyve kezdesz bele, de nem tudod egyiket se befejzni. Hogyan jutsz túl ezen a "lelki válságon"?

Nagyon, nagyon, nagggggyon nehezen. Bár néha szoktam, valójában utálok könyvet félbehagyni (kicsit mániákus vagyok)

10. Mostanában rengeteg könyv jelenik meg, amit nagyon el szeretnél olvasni. Mit teszel? Hányat veszel meg?

Húúú, szerintem az összeset. Szerencsére a szüleim ilyen téren kevésbé ellenkeznek, mint amikor egy hadseregnek elegendő sminkcuccot akarok összevásárolni. (Amúgy minek kéne egy hadseregnek smink? Namindegy.)

11. (Utolsó kérdés) Végre sikerült megszerezni a könyveket, amikre vágytál. De ténylegesen mikor kezdesz hozzájuk?

Amint megkaptam! De tényleg, általában az első percben "nekiugrok" valamelyik könyvnek, aztán szép sorjában jön a többi is!

Ennyi lett volna az én első könyves bejegyzésem. Ha tetszett, Insta sztoriban tudtok szavazni, hogy legyen-e még ötbb ilyen. (Insta elérgetőség lejjeb.)

Insta profil: @catprincess12
Facebook oldal: The Unicor LifeStyle Blog

🐱🐱🐱 Ha tetszett, lájkold, kommenteld! 🐱🐱🐱 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések