A legfurább lip balmok ever

Helló! A mai egy picit lazább poszt lesz: összeszedtem a legfuribb ajakbalzsam ízesítéseket, amiket csak a neten találtam, remélem tetszeni fog.😉

Az első még egy viszonylag lazább kiadás, az illata nem lehet olyan durva, de azért ez az almás juice csomagolás nagyon komoly, még a kis címke is rajta van, meg minden.



Szintén csak egy nem-olyan-durva verzió, szerintem finom illata lehet. Mondjuk én különösen szeretem a popcornt (bár ki ne szeretné?) és ez a kis kukoricás csomagolás is aranyos😋


Bekeményítetüüünk... Sült krumpli illatú lip balm. De a csomagolás legalább szép.



Mondjuk egy vidámparkba még el is tudnám képzelni. Röviden: sósperec-illatú ajakbalzsam.




És bacon. Hisz ki akarná megenni a reggelijét, ha az ajkára is kenheti?


Dupla sajtburger illatú ajakbalzsam. Valószínűleg minden mekirajongó álma.


És nachos. Mégpedig nem akármilyen: világosan fel van tüntetve
 hogy sajtos ízesítésű.


                                                                       
Oké, én is szeretem a Cheetos-t, de azért nem ENNYIRE!!


                                                                                  
         Csemegeuborka. Komolyan no comment.



                                                                                                                                                                             És végül, de nem utolsó sorban: aranyos, ártatlan csomagolásban egy sült édesburgonya illatú lip balm.  Elgondolkodtató, hogy ez vajon egy külön munka lehet? Valaki naphosszat ül egy székben, és a legbizarabb ajakápoló-illatokon gondolkozik? Mert ha igen, akkor az egy tök jó foglalkozás lehet.



Ti melyiket próbálnátok ki??
                                                               

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések