TermékTeszt: Nivea olajos testápló

Helló! Még sohasem készítettem valódi beauty tesztet, így arra gondoltam belevágok. Ma az egyik kedvenc testápolómat, a Nivea olajos termékét hoztam el.

Nekem egy nagyon kombinált bőröm van: az arcom területén félig-meddig zsíros, amúgy máshol normál, de télen nagyon ki tud száradni. Tehát igazából egy év leforgása alatt körülbelül három emberre elegendő bőrtípussal rendelkezek. Csodás.
De sebaj, ha az ember tud kozmetikumokat vásárolni. És itt jön képbe ez a termék, amit különösen így a hideg időszakban kiszáradt bőrömre vásároltam, ugyanis kifejezetten tápláló hatású.


Amit először észrevettem, hogy kicsit nehezebb, mint a többi testápolóm. bár ez logikus, tekintve, hogy nagyobb mértékben tartalmaz olajat. Viszont, ami kétségkívül a javára írható, hogy ennek ellenére sem szívódik be olyan hű-de-lassan. Nagyon jól ápol, nem marad utána különösebben olajos érzet, ami szintén csak szuper dolog. Bár valószínű, hogy inkább tényleg tél környékén, illetve tavasszal jó.

Az illatát kezdettől fogva nagyon szerettem. Csak négy verzió van: rózsás, kakaós, vaníliás és cseresznyevirágot. Én egyből az utóbbit vettem meg, mert imádom a cseresznyevirág illatú dolgokat, csajosak és édesek, de nem émelyítően. 

Nekem kifejezetten a kezemen volt száraz a bőr, de arra teljesen jó volt, örömmel jelentem 😁. Ami még szintén nagyon tetszik, hogy pumpás kiszerelésű. Én ugyanis néha képtelen vagyok a normál fajtából kierőlködni a kréme, vagy éppen túl sokat használok, szóval mindig van valami gubanc. Ennél viszont nem, bár az igaz, hogy ha már majdnem elfogy, képtelenség lesz valahogy kiszedni az alján lévő maradékot, szóval talán spórolási szempontból mégsem a legszuperebb...😊

Nekem összességében  viszont nagyon tetszett, valószínűleg újraveszem, de szerintem akkor a rózsás illatot próbálom ki. 

Összpont: 10/8 
Beszerezhető: szinte bárhol😀


A nap kérdése: Nektek mi a kedvenc virágos illatotok?

Facebook oldal
A bejegyzés nem tartalmaz szponzorációt!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések