Tea Book Tag


...avagy milyen lenne ha a könyvek teák lennének.

1. Instant tea
      Avagy a legrövidebb könyv, amit idén olvastál
Az idei legrövidebb könyvem Jane Austentól a Szerelem és barátság, méghozzá a Helikon zsebkönyves verzióban. Ezt fontos megemlíteni, mivel ez a kiadás lényegesen rövidebb, mint a Lazi kiadós verzió. Mindkét könyv Jane Austen fiatalkori műveit gyűjti össze, de a két kötet más-más írásokat tartalmaz.

2. Zöld tea
      Avagy egy könyv zöld borítóval
Kerstin Gier Samargdzöldjének nem csak a borítója, de a betűi is zöldek (ami mellesleg kitűnő ötlet, igaz, hogy este 11-kor kissé szemfájdító élmény is egyben).



3. Forró citromos tea mézzel
     Avagy egy könyv, ami átmelengette a lelkedet
Kifejezetten szokásom néha szívemelengető könyveket olvasni, de talán amit itt külön kiemelnék, az Szabó Magdától a Születésnap, egy határozott tanulsággal, ámde boldog befejezéssel bíró könyv.

4. Ötórai tea (Tejjel!)
      Avagy egy könyv, amit angolul (vagy bármi más nyelven) olvastál
Eddigi életemben nagyon komoly 2(!) könyvet olvastam angolul, de most akkor legyen a Bridget Jones's Diary, mert az legalább angolokról szólt.

5. Gyógytea
      Avagy egy könyv, amit nem élvezetből, hanem "muszájból" olvastál
Hál istennek, ilyen még nem igazán volt.

6. Fekete tea
     Avagy egy izgalmas könyv, amelyen sohase tudnál elaludni
A helyzet az, hogy én kifejezetten nem kedvelem, ha egy könyv csak durván akció, semmi más. Engem pont hogy ez untat, ezért is nem kedvelem a kifejezetten kalandos könyveket (sem). De ha mégis választanom kell egy regényt, ahol elég sok volt a happening és gyorsan ki is végeztem, akkor az a Lady Jane (mondanom se kell, higy ezt sem a fatasy elemek miatt kedveltem, hanem a téma, a humor, és a karakterek voltak szimpatikusak).

6. Jeges gyümölcstea
      Avagy egy hamisíthatatlan nyári kaland 
Stephanie Perkins: Anna és a francia csók. Ez a regény egy tanév alatt játszódik, ámde a csodálatosan lefestett párizsi hangulat miatt mégis ha nem is nyárias, de legalább tavaszias érzést kelt az emberben. 
7. Kalinka szamovár
      Avagy egy könyv, amelyet csak az alkohol tett volna elviselhetővé
Mindig bajban vagyok ezeknél a kérdéseknél, ugyanis én még nem olvatsam olyan igazán rossz könyvet. De tényleg. Persze voltak gyengébb könyves élményeim, de mindegyikben találtam valami szerethetőt, vagy ha mást nem, hát kibírtam. 

A kihívottaimat Molyon jelöltem. 

Instagram: @the_mad_bookqueen
Pinterest: Pink Marshmallow
WeHeartIt: The Antiparty Girl

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések