Könyvadaptációs TAG









 Hello!

Ezt a kérdéssort Molyon láttam, és nagyon megtetszett, tekintve, hogy én is nagyon szeretek könyvadaptációkat nézni

1. Mi a legutóbbi könyvadaptációs film, amit láttál?
Bridget Jones 1., 2. (Egymás után néztem meg.) És nagggyon tetszett! (Mondjuk nem véletlenül; tudtátok, hogy a Büszkeség és balítéleten alapul? Igen, Mark Darcy neve nem véletlen, ahogy az sem, hogy a szerepet Colin Firth játsza.)

2. Melyik filmből készült könyvet szereted a legjobban?
Ilyet például még nem olvastam.

3. Melyik közelgő könyvadaptációt nem fogod megnézni?
Aminek a regényváltozatát se olvasnám el (de név szerint most nem tudok mondani).

4. Melyik könyvadaptációt nem akarod ismét megnézni?
Ready Player One. Nem volt rossz film, de nagyon nem az én ízlésem.

5. Van olyan könyv, amit már olvastál, de nem láttad az adaptációját?
Az Austenland, amit nem lehet meglelni az egész Interneten, anélkül, hogy vírust kapna a géped. Vagy a Rubinvöröst sem láttam, mert nem tudok németül.

6. Van olyan film, amit láttál, de a könyvet nem olvastad?
Bridget Jones, Ready Player One.

7. Szerinted melyik adaptáció tér el legjobban a lönyvváltozattól?
Az általam látottak közül a Neveletlen hercegnő naplója, főleg a második rész, de egyébként nem láttam sok adaptációt. (Még.)

8. Volt olyan, hogy kimentél a moziból, mert annyira rossz volt egy könyvadaptáció?
Általában nem moziban nem őket és nem is volt arra példa, hogy csak úgy kisétáltam volna. (Ilyet amúgy ki csinál?)

9. Könyvet szereted először olvasni, vagy a filmet megnézni?
Mindig a könyv először. Ez szabály

10. Milyen magas a filmmel kapcsoltban az alkalmazkodóképességed?(pl.: egy tinit huszonéves színész alakít)
Ha jól játsza, akkor abszolút nem zavar.

11. Dühít, amikor a filmben totál másként néznek ki a szereplők, mint a könyvben?
Csak ha valami nagyon lényeges dolgot írnak át. De egyébként igen, általában eléggé idegesít.

12. Van-e olyan adaptáció, ahol szerinted a könyv ezerszer jobb?
Minden, minden. Nekem személy szerint nem tetszett a filmverzió, nagyon valahogy hiányzott belőle valami, ami tinissé teszi a történetet.
De nem tetszett például a Meggyőző érvek megfilmesített verziója sem. Ott valahogy mindenki olyan szomorú volt, az egész történetnek adtak egy olyan idegesen bánatos hangulatot, ami szerintem abszolút indokolatlan volt.

13. Mondj egy könyvet, amiből még nincs filmváltozat, de szeretnéd, ha lenne.
Nagyon sok ilyen van. Ott van például mindjárt az SZJG, amiből nagyon sokáig akartam látni egy adaptéciót... de most már valahogy annyira nem érdekel. 
 De például nagyon szívesen megtekinteném a Soulless filmváltozatát (márcsak a ruhák miatt is). 

Instagram: @the_mad_bookqeen
Pinterest: Pink Marshmallow
WeHeartIt: The Antiparty Girl

Moly: the_mad_bookqeen13

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések